پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

رهبرم...

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۱۶ ب.ظ
رهبرم...
من آمدم تا از خون شهیدان پاسداری کنم.

رهبرم...
من آمدم که تا کمکی کوچک به کشور اسلامیم کرده باشم.

رهبرم...
من آمدم تادشمنانم را نا امید کنم.

رهبرم...
من آمدم و رای دادم  تا پشتیبان و رهرو راه امام و شما باشم.

523351_135129246619553_100003674368674_148732_1346756177_n.jpg
۹۱/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۲)

سلام
قبول باشه؛
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۲۳ خادالمهدی(عج)
سلام علیکم
وبلاگ خوبی دارین وبسیارمعنویست.
انشاالله پرستوی ازادی باشیددرهردودنیا!
التماس دعا
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی