پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

313 مرد ....

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷ ب.ظ

سیزده را دوست دارم؛

وقتی بعد از سیصد می آید ...


b69b235723d764f9e548917d26b292e4-300
۹۱/۰۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۶)

http://img4up.com/up2/80325339264621567363.jpeg
صدایت می کنم

در لحظه های خیس نیایش

لحظه هایی از جنس پرستش

با تو سخن میگویم گاه با زبان

گاه با اشک.....
سلام
زیبا بود
نمیدانم چرا حضرت ولی عصر(عج) نامه اعمال امت را
دوشنبه ها وجمعه ها مرور میکند
همین قدرمیدانم
دوشنبه خانه ی مادرش رابه آتش کشیدند
وجمعه
خیمه گاه جدش را...
یافاطربحق فاطمه......
التماس دعا...یامهدی*
۱۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۵۷ سید مهدی حسینی
سلام و خدا قوت

وبلاگتون خیلی زیبا شده و پر محتوی

خسته نباشید

دعام کنید

هدف عرض خسته نباشید بود بهتون :)
۱۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۵۳ بنده محب کربلایی عباس ع
ممنونم.....من تو هر دو وبلاگم شما رو اد کردم.....موفق باشین خانم....
التماس دعا دارم.... یاعلی مدد
۱۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۵۷ بنده محب کربلایی عباس ع
سلام...خوبین خانم...

ممنونم از نظرتون...امیدوارم قابلش باشم...ادامه بدم...

خوشحال شدیم ...از نظرتون...

اگه مایلید اد کنیم...وبلاگ شما هم عالییست!

التماس دعا...یا علی حیدر مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی