پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

کمپوت

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ب.ظ
داشتم تو جبهه مصاحبه می گرفتم بهش گفتم حرفی صحبتی داری بگو ...

گفت : من از امت شهید پرور ایران یه خواهش دارم .

اونم اینکه وقتی کمپوت می فرستید جبهه خواهشا کاغذ روشو نکَنید .

بهش گفتم : بابا این چه جمله ایه قراره از تلویزیون پخش شه ها یه جمله بهتر بگو برادر ...

با همون لهجه اصفهونیش گفت : اخوی آخه نمی دونی تا حالا سه دفعه به من رب گوجه افتاده .



شادی روح شهدا

اللّهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
۹۱/۰۳/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۶)

۰۴ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۰۳ غلامرضا مقدسی
سلام خواهر بزرگوار
از کد آهنگ ارسالی هم خیلی ممنونم
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۴۶ غلامرضا مقدسی
مطلب کمپوت خیلی جالب بود با اجازه در وبلاگم کپی کردم
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۰۸:۳۸ غلامرضا مقدسی
سلام برادر بزرگوار اجازه ماهم دست شما اگه از شهید علیرضا مقدسی مطلبی در سایت تون نوشتید ممنون هستیم .
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۳۵ نقطه پایان

واقعا بروبچ باحالی بودن
یه بار از امروز رو دوشته ...

آ میدونی چی چیه س؟
صحبــِـتی کمپوتــِـسو دلی بی صاب شده ی گشنه ی بی رحمه س !!!

((اینم آخره لهجه ی اصفهونی))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی