پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

گذشته و آینده...

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۲۳ ب.ظ

گذشته ات، گذشته خوب یا بد...

غصه اش را می خوری که چه شود؟!

آینده ؟!

آیا هنوز رسیده است؟!

نگرانش هستی که چه شود؟!

این آینده می آید و باز گذشته می شود!

حال را دریاب

همین لحظه را

همین ناب ترین دارایی را خوب رقم بزن


امام علی (ع) میفرمایند:

آنچه گذشته، گذشته و آنچه قرار است درآینده بیاید کجاست؟!

پس برخیز و غنیمت شمار این فرصتی را که بین دو عدم (گذشته و آینده)  داری!!

نظرات  (۱)

۱۴ آذر ۹۱ ، ۲۲:۴۷ امیرحسین رعایی
گذشته که گذشت
آینده هم نیامده است
پس حال را دریاب که لحظه لحظه تبدیل به گذشته می شود. و لحظه لحظه از آینده به آن می پیوندد


چیزی که در دین ما به آن تاکید شده، امیدواری به آینده است. اما نباید نگران آینده بود، چون هنوز نیامده است و مشخص نیست چه شود. ولی در هر حال باید امیدوار بود.
لطفا تجدید نظر بفرمایید
پاسخ:
ممنون درست میگید
خودم هم متوجه بودم اما اون لحظه هرچی فکر کردم کلمه مناسب نیومد درسته این نگرانی درست تره

تجدید نظر شد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی