پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

من و کربلا

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

دوباره من بودم و قدم برداشتن بر روی خاکی که میدانم جای قدم های شماست اقا جان

دوباره من بودم و نفس کشیدن در هوایی که میدانم شما و اهل بیتتان در آن نفس کشیده اید

دوباره من بودم و دستان خالی ام و ضریح و شش گوشه شما

دوباره من بودم و تل زینبیه و خیمه گاه

دوباره من بودم و کبوتر های مهمان نواز بین الحرمین

من و جایگاه دوست داشتنی دستان سقای کربلا

من و گنبد های طلایی کاظمین

من و ضریح پارچه ای سامرا، من و سرداب غیبت

من و ایوان طلای نجف


آری، من بودم و کربلا


حالا من ماندم و دلی که هر تکه اش را در گوشه ای جا گذاشته ام و به ضریحی گره زده ام.


۹۲/۰۱/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

کربلا

نظرات  (۸)

قشنگ بود
پاسخ:
متشکر
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۱۶ یا فاطمه الزهرا(س)
ز اخلاص، ایمان پذیرد کمال 
بود نیّت پاک، دین را جمال‏ 
به اکسیر اخلاص، قلب وجود 
طلا گردد اندر رکوع و سجود...
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۳۸ یا فاطمه الزهرا(س)
زیارت قبول...
پاسخ:
قبول حق
ممنون از حضورتون:)
۲۷ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۲۴ رضا طهماسبی قرابی
سری به ما بزنید.
حرف هایی برای گفتن داریم
پاسخ:
ممنون
امدیم:)
زیارت قبول... میدونین این نقطه ها چیه؟؟ یه دنیا بغض.. شاید جای قدم های یه دل..

+توشه ای تقدیم شما از دلتنگی ابرها:
آیت الله بیدآبادی:
خدا را باش
تا خدا تو را باشد!
خود را مباش
که هیچ با تو نباشد!
همیشه با وضو باش تا شیطان به تو دست نیابد
که الوضو سلاح المومن..
+یا زهرا..
پاسخ:
خیلی زیبا
ممنون که سر زدید:)

۲۷ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۱۱ امیرحسین رعایی
کاش
این بودم ها
همیشه استمراری باشد
کاش
هیچگاه
از شما جدا نشویم
مولا...
پاسخ:
کاش:)
خوش به این سعادت!
پاسخ:
ممنون از حضورتون
رسیدن به خیر
زیارت قبول
خوش به سعادتتون
پاسخ:
ممنون
ان شاالله نصیب شما هم شود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی