پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

ماه رجب مبارک...

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ

دوباره رجب از راه رسید!

این بار هم خداوند نمیدانم به کدامین نقطه ی مثبتم نظر داشته که مرا لایق حضور در این ماه عزیز کرده است!

رجب ماه خداست...

میدانم که چه کوله بار سنگینی از گناهان بر دوشم گذاشته ام!

آری! درست شنیده اید؛ گذاشته ام!!

آخر این خودم بودم که کوله بارم را از گناهان پر کردم و بر دوشم گذاشتم و حال دارم زیر سنگینی این بار کمر خم میکنم!

خوشحالم که رجب آمد و من هستم تا بتوانم شاید این سنگینی را زیر بارش رحمت بیکران خداوند رحیم کم کنم .

خداوندا مرا لایق کن تا بتوانم تمام همتم را به کار گیرم و در این ماه پر برکت از آن استفاده برم و در راه تو؛ تو که بزرگترینی و کریم ترین خرج کنم!

آمین یا رب العالمین


شکر گذارم خدا

۹۲/۰۲/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

رجب

ماه خدا

نظرات  (۳)

Rad! I’m so happy for you guys. Really! This exact kind of comment is one of the biggest bonuses of the blog for me. You guys are gonna loooooove it!!! Ha ha! It’ll be hard as Hell, but what easy thing was ever really worth an?neitgySomhtimes Lizzie is put off by my boyhood, but she’s a little girl at heart, so we’ll grow gray together but stay young forever. Have fun, you guys!

شب اول رجب دل من بی تابه
که شب تولده نوه ی اربابه

 آسمونا ستاره بارونه 

 کل زمین آیینه بندونه


 کاش ببینم چنین شبی آقا
دور تا دور بقیع چراغونه....

میلاد امام محمد باقر(ع)و آغاز ماه بندگی؛ماه رجب مبارک...

 

پاسخ:
خیلی زیبا بود
ممنون
عید شما هم مبارک
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۲۰ امیرحسین رعایی
خدایا
دست هایمان را بگیر...
پاسخ:
:)
آمیـــن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی