پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

بحرین بحر ‌الدم

پنجشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۵:۰۲ ب.ظ

و ما معتقدیم که امروز بحرین کربلاست و بحرین بحر الدم است

 

bahrein 3.jpg




























به دعوت وبلاگ نوای دل به موج حمایتی از مردم بی دفاع و مظلوم بحرین پیوستم

 و دوستان وبلاگ نویس زیر را به این موج دعوت مینمایم:

سفارشی جنگ نرم، سایه ازغدی(نردبان)،یاس شریف(سراج)،مریم آسمانی (وعده گاه)

نظرات  (۱۶)

به نام حضرت دوست



السلام علیک یا فاطمه الزهرا

ایها الصدیقه الشهیده







در پناه حضرت دوست
سلام
به ما هم سری بزنید
ممنون از پیامتون

راستی عکسایی که درباره بحرین گذاشته بودین خیلی غمناک و در عین حال زیبا بودن
ممنون
موفق باشین
یا حق
سلام

خدا قوت خسته نباشید

اگه تونستی و حال داشتی یه سری به ما هم بزن

التماس دعا

همسنگر جنگ نرم
۰۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۹:۲۲ امیررضا ال حبیب
سلام
ممنون از لطف و محبتتون
متاسفانه احساس می کنم که یه عده شروع کردن به بهانه مهندس مشایی دولت رو با توهین و ...تخطئه می کنن و احساس می کنم که هدفشون از یه جا سرچشمه می گیره و اون هاشمی رفسنجانیه که دارن به بهونه مشایی فشار رو از روی ایشون کم می کنند وکسانی هستند تو این سایتا که اکثرن با هاشمی پالوده می خورن و خودشونو ولایی هم می دونن
یا زهرا(س)
سلام
حمایت از مردم مسلمان بحرین، حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.
اللهم انصر الاسلام والمسلمین
ای وای اسم و ادرسم یادم رفت

تخریبچی جــــــــــــــــون
سلام عزیزم

خوبی؟

نیستی؟

ای کاش کار دیگه ای جز دعا برای این مردم محروم از دستون بر میومد...

الهم عجل لولیک الفرج
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۱۰ فرشته مهربون
ممنون
موزیک متنتون خیلی زیباست ای کاش میتونستم از جایی اینو دانلود کنم
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۰:۵۵ فرشته مهربون
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
اگر دوست داشتین به وبلاگ منم سر بزنید
اگر دوست داشتین منم لینک کنید اگر دوست داشتین بگین منم لینکتون کنم
سلام
سلام. ادرس وبلاگی رو که از من لینک کردید عوض شده.
اگه خواستید ادرس جدی رو لینک کنید.
موفق باشید.
دیده بان.
سلام بزرگوار
بیسیم چی سرباز گمنام شما را به خواندن

مطلبی با عنوان

" سوالی دارم از حضورت مولای من؟ "

دعوت می نماید

چیزی تا لحظه موعود نمانده انشاء‌الله

با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است


agar ejaze midin man in axa ro copy konam va bezaram to blogge khodam
۲۷ فروردين ۹۰ ، ۲۱:۲۳ موج وبلاگی بحرین بحر الدم
ازاینکه به موج پیوستید، خوشحالیم
خدا به این مردم مظلوم کمک کنه.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی