پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست ...

دوشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۰:۴۶ ق.ظ

هو المحبوب

چند بیتی برای مولایم

 

مصرع ناقص من کاش که کامل می شد

شعر در وصف تو از سوی تو نازل می شد

شعر در شأن تو شرمنده به همراهم نیست

واژه در دست من آنگونه که می خواهم نیست

من که حیران تو حیران توام می دانم

نه فقط من که در این دایره سرگردانم

همه ی عالم و آدم به تو می اندیشد

شک ندارم که خدا هم به تو می اندیشد

کعبه از راز جهان راز خدا آگاه است

راز ایجاز خدا نقطه ی بسم الله است

کعبه افتاده به پایت سر راهت سرمست

«پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست»

کعبه وقتی که در آغوش خودش یوسف دید

خود زلیخا شد و خود پیرهن صبر درید

کعبه بر سینه ی خود نام تو ای مرد نوشت

قلم خواجه ی شیراز کم آورد، نوشت:

«ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه

مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه»

راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست

کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست

روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید

«ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید

 

    می رسد دست شکوه تو به سقف ملکوت

ای که فتح ملکوت است برای تو هبوط

نه فقط دست زمین از تو تو را می خواهد

سالیانی ست که معراج خدا می خواهد-

زیر پای تو به زانوی ادب بنشیند

لحظه ای جای یتیمان عرب بنشیند

دم به دم عمر تو تلمیح خدا بود علی

رقص شمشیر تو تفریح خدا بود علی

وای اگر تیغ دو دم را به کمر می بستی

وای اگر پارچه ی زرد به سر می بستی

در هوا تیغ دو دم  نعره ی هو هو می زد

نعره ی حیدریه «أینَ تَفرو» می زد

بار دیگر سپر و تیغ و علم را بردار

پا در این دایره بگذار عدم را بردار

بعد از آن روز که در کعبه پدیدار شدی

یازده مرتبه در آینه تکرار شدی

راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست

کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست

روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید

«ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید.


حمید رضا برقعی

نظرات  (۷)

السلام ای میهمانی خدا

ماه خوب آسمانی خدا

السلام ای روزه داران السلام

عاشقان مخلص ماه صیام . . .
من چراغ و ریسه میخواهم چه کار ؟
شیعه میخواهم که باشد پای کار ...

سلام .

حالا بیا و درستش کن !

هیچی ، بی خیال !

فقط یه زمانی شما گفته بودی که هرگونه آهنگی رو ترک کردی ، حتی آهنگ های تیتراژ تی وی و گوشی موبایلتون .
گفته بودید بستر شنواییتون رو از آهنگ پاک کردید و خیلی هم راضی بودید .

سخت نگیرید .
پاسخ:
احتمالا اشتباه گرفتید.چون من نه شمارو میشناسم نه همیچین حرفی در طول عمرم به کسی زدم........

سلام .

شما که مثلا با هرگونه آهنگ مخالف بودی ! پس این مداحی چیه توی وبلاگت ؟!

پاسخ:
ببخشید شما از کجا میدونین که من با هر گونه اهنگی مخالفم؟؟؟اصلا شما؟؟!!
۱۳ تیر ۹۰ ، ۱۴:۲۵ نوید شاهد
از وبلاگ خوب شما بازدید کردم.
در نوید شاهد منتظر شما هستم.
در صورت تمایل برای همکاری بیشتر لینک وب سایت نوید شاهد را در وبلاگ خود قرار دهید.
با تشکر از همکاری شما
لیلا عبادی
مسئول روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد
شماره تماس 88835143
آدرس سایت: www.navideshahed.com
۱۲ تیر ۹۰ ، ۲۳:۵۵ تخــــــریبچی
ســــــــــلام

خوبی؟

هم شعرت قشنگ بود هم داستانت در مورد دختر و پسرایی که تو نت اشنا میشن و هم زندگی مجردی
اموزنده بودن

پیش ما هم بیای خوشحال میشم
۰۶ تیر ۹۰ ، ۱۹:۱۵ شیخ بهنام
سلام
وبلاگ دیر وا میره تو صفحه اصلی بیشتر از 5 مطلب نزارید تا راحتتر وا بره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی