پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

غذای دورهمی

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۵۷ ب.ظ

یک روز در منزل مقام معظم رهبری در خدمت ایشان بودم بحث ما قدری به طول انجامید و نزدیک مغرب شد.

پس از اقامه نماز در محضر ایشان ، معظم له رو به من کردند و فرمودند :

"آقا رحیم ! شام را مهمان ما باشید."

بنده در عین حال که این را توفیقی می دانستم ، خدمتشان عرض کردم :" اسباب زحمت می شود."

مقام معظم رهبری فرمودند : "نه ! بمانید هر چه هست با هم می خوریم ."

وقتی سفره را پهن کردند و شام را آوردند ، دیدم غذای ایشان و خانواده شان چیزی جز املت نیست.

سرلشکر رحیم صفوی


۹۰/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۱۰)

سلام
موفق باشید
مطلب جالبی بود.
۱۵ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۵۲ تـــخریبـ__ی
"تو"

شاید یک معجزه باشی

"من" ولی

یک سیب کال بودم

که تا "تو" را دید سرخ شد/.

"من"

با "تو" رسیدم

//چیـــــــــدنمــ// هم به پای "تو"ستـــــ /!
سلام.
ان شاء الله موفق باشید
سلام
عیدتون مبارک
پاسخ:
عید شماهم مبارک:)
هر روز ارادتم بیشتر میشه به این مو سپید ایران
جالب بود
تشکر
۳۱ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۱۶ تــــــــــــــخریبچی
بعضی چیزها ناراحتتان میکند!!!!!!!!!
.
.
.
.
به روزم ---------------------------->ســــومالی
۳۱ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۱۵ تــــــــــــــخریبچی
اللهم احفظ قائدنا و سیدنا و مولانا سید علی خامنه ای*



۳۱ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۱۴ تــــــــــــــخریبچی
کوله بارت بر بند!

شاید این چند سحر فرصت آخر باشد!که به مقصد برسیم و بشناسیم خدا

و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم!

می شود کاری کرد که رضا باشد او

ای سبکبال در این راه شگرف

در دعای سحرت،در مناجات خدایی شدنت

هرگز از یاد نبر

من جا مانده بسی محتاجم...
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۰۷:۴۲ مریم آسمانی
سلام برشما...
ازتون دعوت کنم به موج وبلاگی سومالی در پنجه مرگ جبهه جهادگران مجازی بپوندید:

http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/Cyber_Jihad_Front/topicid/2263740
نوش جونشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی