پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

یک یاعلی دیگر

دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بسم رب شهداء و الصدیقین

 

سلام

 

چند وقته خیلی بی لیاقت شدم؟!؟!

یعنی حتی لیاقت یه مطلب زدن واسه شمارو ندارم؟

یه خاطره،یه گریه،یه بغض...

دلم خیلی هواتونو کرده

نمیدونم چرا و به واسطه کدوم حجاب دیگه واستون نمینویسم!!

نمیدونم چرا دیگه پرستو مهاجر نیستم!!

نمیدونم چرا یادم میره حق شمارو ادا کنم!

خیلی بی لیاقت شدم نه؟!

چند روز بود واسه خاطر همین بی لیاقتی همش تو فکر بودم و ناراحت!

اما شاید خیلی جدی نبود!

وقتی نزدیک ترین فرد بهم گفت تو دیگه واسه شهدا نمینویسی!

انگاری یه سطل اب یخ ریختن رو سرم

گفتم میدونی چرا؟؟

چون زمینی شدم!

چون یادم رفته همه چیزهایی که دارم از شهدا دارم!

یادم رفته من با شهدا و به واسطه لطفشون پرستو مهاجر شدم!

یادم رفته به واسطه لطف شهدا چندین بار رفتم جنوب و زائر شدم!

یادم رفته با نگاه شهدا خادم الشهدا شدم(که حالا دیگه نیستم)

یادم رفته از مرز شلمچه رفتم کربلا!!

یادم رفته همه این ها رو...

یادم رفته حقی سنگین به گردنم دارم که باید ادا کنم!

یادم رفته عاشق کی بودم!!

حالا میخوام همه چی رو دوباره یاداوری کنم واسه خودم!

حالا میخوام اگر بهم لیاقت بدید،

اگه دوباره از سر لطف دستم رو بگیرید، واستون بنویسم

میخوام فقط واسه شما باشم

حالا میخوام فقط واسه شما نفس بکشم 

میخوام فقط اینجا هستم(دنیای مجازی)، فقط واسه شما باشم

امیدوارم دست رد به سینه ام نزنین

پس یاعلی

۹۰/۰۸/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۳)

درود قلمتان مثل همیشه غوغا میکند

خوش به حالتان که شهدا رو همیشه در ذهنتان است
۳۰ آبان ۹۰ ، ۱۲:۵۷ ُسجاده نشین ره عشق
سلام خانوم مهاجر/
خیلی زیبا نوشتین /
اجرتون با اباعبدالله
موفق باشین
یا علی
................

بسم الله....
وبلاگ سجاده نشین به روز شد

1.√جای پای باران 1√ مجموعه خاطرات مقام معظم رهبری در جبهه
2.√مجنون و خدایش√
3.√مقتل خوانی روز عاشورا√
4.√خط عاشقی 3√
5.√زن در نهج ابلاغه√

درضمن گالری تصاویر هم به امکانات اضافه شد/
منتظرتونم

http://sajade-neshin.mihanblog.com
۳۰ آبان ۹۰ ، ۱۲:۵۶ امیرحسین.ر
حالا وضع شما خوبه، شما فقط شهدا رو فراموش کردین، من چه کنم که گاهی اوقات خدا رو فراموش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی