پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

معجزه خطبه عقد

جمعه, ۴ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۱۵ ق.ظ
اولین دیدارمان در پاوه را یادم نمی رود که به خاطر بحث با یکی از روحانیون اهل سنت، چقدر با عصبانیت با من برخورد کرد!

همینطور برخوردهای بعدیش در حال عادی بودن، برایم همراه با ترس بود.تاجایی که وقتی صدایش را میشنیدم، تنم میلرزید!



ماجراها داشتیم تا ازدواجمان سر گرفت

ولی چند ماه بعد از ازدواجمان، احساس کردم این حاجی با آن برادر همت که میشناختم خیلی فرق کرده!

خیلی با محبت است و خیلی مهربان.

این را از معجزه های خطبه عقد میپنداشتم

چرا که شنیده بودم که قران کریم میگوید:" وجَعَلَ بَینَکُم مَوَدَةُ وَ رَحمَةً "

راوی: همسر شهید محمد ابراهیم همت


√ "و ازنشانه های او، اینکه همسرانی از جنس خودتان برای شما آفرید تا در کنار آنان آرامش و در میانتان مودت و رحمت قرار داد.در این نشانه هایی است برای گروهی که تفکر میکنند."

قرآن کریم، سوره روم، آیه 21
۹۰/۰۹/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۲)

۰۵ آذر ۹۰ ، ۱۱:۴۳ سجاده نشین ره عشق
زیبا بود.ممنون که مارو دارین با ازدواج شهدا آشنا میکنین....
ایشالله ماهم مثل اینان بشیم


خدا خیرتون بده که قلمتون همچنان تو این راهه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی