پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

درد دل

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ب.ظ


خدایا دلم گرفته

حس میکنم ازت دور شدم و خودم متوجه نیستم

حس میکنم خیلی خیلی سرگرم زندگی شدم!

نمیدونم باید چه کار کنم!

خدایا کمکم کن دوباره حال مناجاتم بشه مثل قبل!

خدایا دستم رو بگیر خیلی درگیر این دنیا نشم!

اخه کنار تو بودن رو بیشتر دوست دارم!

وقتی یه چیزی میخوام و بهم میدی؛ میترسم!

میترسم که نکنه جزو اون گروه شده باشم که هرچی اراده کنن بهشون میدی اما دوسشون نداری!

همون گروه که هرچی میخوان زود بهشون میدی تا دیگه در خونه ات نیان!

خدایا بهم بفهمون هنوزم همون بنده ی قبلی هستم برات؟!

خدایا دلم تنگ شده ....

کمکم کن خدا ..

۹۲/۰۲/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

خدا

نظرات  (۲)

احسنت....

خوشحال میشم سر بزنی؟!

پاسخ:
آمدیم:)
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۸ امیرحسین رعایی
الهی
اخرج حب الدنیا من قلبی...
پاسخ:
الهی آمین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی