پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

پرسش امام درباره نام یک درخت

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۴ ق.ظ

یک روز صبح داشتم می رفتم بیرون و ایشان در حیاط قدم می زد.

من آمدم سلام کنم و از حیاط بیرون بیایم که ناگهان ایشان جلوی من ایستادند.

گفتند این درختی که همه اش سبز است، اسمش چیست؟ من اول سوال ایشان را متوجه نشدم .

فکر کردم می گویند درخت همیشه سبز. این بود که عرض کردم:" آقاجون درخت کاج است."

ایشان عصایش را بلند کرد و آن دورتر را نشانم داد و گفتند " اون درخت را می گم."

درختی که سر تا پا سبز بود. من اسمش را نمی دانستم.

این بود که گفتم:" آقا این درختی است که شهرداری کنار خیابان ها می کارد."

امام لبخندی زدند و گفتند:" سلامت باشید و رفتند."

روز بعد من آمدم از یک نفر پرسیدم و فهمیدم اسمش اقاقیا است.

بعد با فاصله کمتر از 48 ساعت آمدم که در حیاط سر زمان مقرر امام داشتند قدم می زدند .

سلام کردم و رفتم بالا. به بچه ها گفتم دیروز امام از من سوالی کرده که جوابش را بلد نبودم و رفته ام و پرسیده ام.

اما خجالت می کشم الان بروم به ایشان بگویم. بچه ها مرا تشویق کردند که حتما برو و به ایشان جوابش را بده.

باز برگشتم به حیاط و سلام کردم. وقتی سلام کردم ایشان ایستادند.

گفتم: "آقا جان من رفتم اسم آن درخت را پرسیدم. اسمش اقاقیا است."

ایشان با کمال مهربانی و نگاه آرامش بخشی، ضمن تشکر از من در یک جمله پاسخ دادند

و فرمودند: " گفتند اقاقیا ست. سلامت باشید."

یعنی از فرد دیگری پرسیده بودند و جوابش را یافته بودند اما چنان صمیمانه و مهربان جوابم را دادند

که فهمیدم امام در پیدا کردن پاسخ سوالاتشان چقدر دقیق هستند


http://www.jokblog.com/wp-content/uploads/2011/06/emam_03.jpg


شادی روح امام عزیزمان صلوات  

۹۱/۰۳/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۲)

۱۴ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۵ بنده محب کربلایی العبّاس ع
بسیار زیبا بود....

اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم...
درِِ وصل

-------------

اى دوست، ببین حال دل زار مرا

وین جــانِ بلا دیده بیمار مرا


تا کى درِ وصلِ خود به رویم بندى؟

جــانــا، مپسند دیگر آزار مرا



* از رباعیات امام امت حضرت روح الله

شادی روح پر فتوح و ملکوتی ایشان صلوات

التماس دعا...یامهدی*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی