پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم...

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۳۵ ب.ظ
خطا از من است ، می دانم .

از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"  اما به دیگران هم دل سپرده ام ...

از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین"  اما به دیگران هم تکیه کرده ام .

اما رهایم نکن . بیش از همیشه دلتنگم ... به اندازه ی تمام روزهای نبودنم .

۹۱/۰۳/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۱)

۲۶ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۲۸ کربلایی محمدرضا کاشانیان
با سلام ؛
ایام شهادت هفتمین پیشوای شیعیان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت باد .
با مطلب کوتاه و مختصری درباره شرایط دوران امامت آن حضرت به روزم .
ضمنا خوشحال میشوم که در طرح ختم صلوات ویژه ماه رجب و شعبان سهیم شوید .
منتظر حضور شما دوست گرامی و استفاده از نظرات ارزشمندتان هستم .
کربلایی محمدرضا کاشانیان
پایگاه اینترنتی بین الحرمین (زاهدان)
سامانه پیام کوتاه سایت : 10000297265820
سامانه پیام کوتاه شخصی اینجانب : 10000309681913

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی