پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

به همین آسانی

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۳۳ ق.ظ
می توان پای گذاشت جای پای شهدا
زندگیشان این است
که به همراه قلم، میدود روی خیال آبادم
ازدواجی ست به سبک شهدا
انتخابی زیبا، میشود آغازش
بعد مهر است و خرید است و جهاز
که به تلفیق مرام شهدا
می شود سبزترین فصل شروع
دارم امید که این خاطره ها
ره نمایند من خاک نشین را
به قدمگاه شهیدان و الهی شدگان







√سلام دوستان
روزتون بخیر
انشا الله از امروز خاطرات ازدواج سیره شهدا رو میگذارم
ان شا الله که بتونه تلنگری باشه واسه ما زمینی ها تا این قدر در این امور ازدواج  من جمله امور مادی سختگیر نباشیم.

یا زهرا
۹۰/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۴)

۰۴ آذر ۹۰ ، ۲۱:۳۱ شیخ بهنام
سلام
قلمتان پاینده
سلام پرستو جان

ان شاءالله که موفق باشی. منم منتظر خاطرات شهدا هستم.
۰۳ آذر ۹۰ ، ۱۵:۴۷ هیئت سایبری الرحمن
ارباب
امسال تو دست مرا بگیر
و مگذار فکرم از چادر خاکی مادرت جدا شود ،
یاریم کن تا از عشق بیاموزم ...

هم هیئتی سلام!
بیرق عزای محرممان را برافراشتیم
صدای ارباب در گوش ها می پیچد ... هل من ناصر ینصرنی؟
نکند جا بمانیم ...
پس بسم الله!
۰۳ آذر ۹۰ ، ۱۰:۵۸ امیرحسین.ر
علیکم السلام، منتظریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی