پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

در دلم بود که آدم شوم ...

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۳۵ ب.ظ
در دلم بود که آدم شوم اما نشدم
 بی خبر از همه عالم شوم امّا نشدم
 بر در پیر خرابات نهم روی نیاز
 تا به این طایفه محرم شوم اما نشدم
 هجرت از خویش کنم خانه به محبوب دهم
 تا به اسماء معلّم شوم اما نشدم
 از کف دوست بنوشم همه شب باده ی عشق
 رسته از کوثر و زمزم شوم اما نشدم
 فارغ از خویشتن و واله رخسار حبیب
 همچنان روح مجسّم شدم اما نشدم
 سر و پا گوش شوم پای به سر هوش شوم
کز دَمِ گرم تو مُلهَم شوم اما نشدم
 از صفا راه بیابم به سوی دار فنا
در وفا، یار مُسلّم شوم اما نشدم
خواستم بر کنم از کعبه دل، هر چه بت است
تا بردوست مکرم شوم اما نشدم
 آرزوها همه در گور شد ای نفس خبیث
در دلم بود که آدم شوم اما نشدم



۹۱/۰۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی