پرستو مهاجر

الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبد الله

روزی می رسد که مارا به جرم جنون عشقت، به کربلای تو تبعید میکنند!

یا حسیــــــــــــــــــن(ع)

محرم ماه عاشقیست

التماس دعا

پیام های کوتاه
  • ۱۷ آبان ۹۲ , ۲۳:۲۰
    زینب
آخرین مطالب
  • ۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۰ زینب

تو میثم تماری و من میثم زهرا(س)

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲ ق.ظ
دیدی زده بالای دری پرچم زهرا

بی اذن مشو وارد بزم غم زهرا

ایام، تعلق به گل یاس گرفته

افراشته بنگر همه جا پرچم زهرا

بر سینه ی زخمی و شکسته پی تسکین

جز اشک محبان نبود مرهم زهرا

پیدا نکند لولو و مرجان بهشتی

هرکس نشود غرق مگر در یم زهرا

خواهی عرق شرم نریزی به قیامت

درنوکری اینجا مگذاری کم زهرا

کافی است به سنی و مسیحی چو یهودی

از چادر خاکی بخورد یک دم زهرا

ای رشته ای از چادر بی بی مددی کن

گردیم چو سلمان شما محرم زهرا

بردار زبانم ببرید و بنویسید

تو میثم تماری و من میثم زهرا


۹۱/۰۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
پرستو مهاجر

نظرات  (۷)

السلام علیک یا فاطمه الزهرا
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۴۱ بگذار گمنام بمانم
سلام

به خونه ی من هم بیا

وبلاگم هر روز بروز میشه

منتظرتم
یاز هرا کمک کن که این ایام رو بیشتر درک کنم
وبلاگ زیبایی دارین. نوحه ی خوبی هم گذاشتین.
یادمان باشد هر کس شهید نشد ناگزیر خواهد مّرد.
سلام
سال نو مبارک و التماس دعا
۱۴ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۴۲ پرچم داران اهل بیت
به نام ایزد یکتا
با سلام
ما منتظر منتقم فاطمه هستیم
ایام سوگواری فاطمیه تسلیت باد
به وبلاگ ماهم تشریف بیاورید ودر صورت تمایل به تیادل لینک اعلام فرمائید.
درود خدا بر شما
۱۴ فروردين ۹۱ ، ۱۱:۳۱ سید مهدی حسینی
سلام ... وبلاگ بسیار زیبایی دارین :):) بدون اجازه وبلاگتون رو توی وبلاگم لینک کردم...
دعام کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی